PO CO BUDUJĘ MARKĘ OSOBISTĄ?

PRZYZNAM CI SIĘ SZCZERZE, ŻE JESZCZE KILKANAŚCIE LAT TEMU NIE PRZYWIĄZYWAŁAM DO TEGO DUŻEJ WAGI. WRĘCZ PRZECIWNIE, NIE CHCIAŁAM SIĘ POKAZYWAĆ. UWAŻAŁAM, ŻE WSZYTKO CO MAM DO POWIEDZENIA WYRAŻAM POPRZEZ MOJĄ AUTORSKĄ MARKĘ GOSHICO, KTÓRĄ TWORZYŁAM PRZEZ 15 LAT. DAŁA MI MOŻLIWOŚĆ POKAZANIA ŚWIATU JAKIE SĄ MOJE TALENTY STRATEGICZNE I ARTYSTYCZNE. NIE MIAŁAM OCHOTY POKAZYWAĆ SIĘ NA ZDJĘCIACH, A UDZIELANIE WYWIADÓW W TELEWIZJI BYŁO DLA MNIE ZBYT STRESUJĄCE.

Moja marka sprzedawała akcesoria dla kobiet, które osobiście projektowałam. Moje autorskie projekty docierały do kilkunastu tysięcy kobiet rocznie. Gdy je widywałam na ulicy uśmiechałam się w duchu i zastanawiałam co jest takiego w moich produktach, że kobiety mają w szafach kilkanaście czy kilkadziesiąt torebek matki GOSHICO. Dziś już wiem, to energia pochodząca z mojej pasji i miłości do tworzenia. Przyznam, że potrzeby mojego ego dosyć szybko zostały zaspokojone, a ja sama rzuciłam się w wir rozwoju osobistego. Wtedy jeszcze nie przypuszczałam, że to on stanie się największą miłością mojego życia. Jestem zafascynowana tym jakie daje możliwości, jak uwalnia do życia w lekkości i spełnienia w biznesie. Każdy przedsiębiorca, który inwestuje w swój rozwój, tak naprawdę inwestuje w rozwój swojego biznesu. Pozbywając się blokad i lęku oraz ograniczających przekonań, możemy sięgać gwiazd.

Gdy uświadomiłam sobie moc moich talentów i dodałam do tego doświadczenie zawodowe, postanowiłam dokonać dużego zwrotu akcji w moim życiu. Zwrotu, którego powinniśmy doświadczyć w życiu choć raz. Zmiana na drodze zawodowej jest zawsze ogromnym wyzwaniem i łączy się z rozwojem. Dzięki temu procesowi mogę zrozumieć moich klientów. Wszystko czego oni doświadczają dziś, ja już mam za sobą i mogę z empatią podejść do naszej współpracy. Cały czas przyświecała mi jedna myśl – powinnam tworzyć setki marek, a nie jedną. Dlatego też postanowiłam wykonać głęboką pracę nad budowaniem mojej marki osobistej.

Od samego początku działalności marki BIZNES TO CZŁOWIEK klienci przychodzą do mnie z rekomendacji i tak naprawdę, czekają tylko aż zwolnią się u mnie terminy. W zasadzie czas poświęcony budowaniu marki osobistej mogłabym poświęcić na pracę. Dowodem na moją skuteczność jest marka GOSHICO, którą większość moich klientów zna. Jednak zdecydowałam się na świadome budowanie marki osobistej i częstsze pojawianie się interncie. Dlaczego?

Zdecydowanie moim najsilniejszym talentem jest talent stratega, który podpowiada mi takie działania. To specyficzny sposób myślenia, którego nie można się nauczyć. Ja tak działam. Myślę o tym co dziś, a jednocześnie o tym co za 10 lat. Pozornie zakres moich zainteresowań pochodzi z trzech różnych płaszczyzn, ale właśnie połączenie ich daje gwarancję budowania silnej marki osobistej, a tym przecież zajmuje się marka BIZNES TO CZŁOWIEK. Musiałam się zastanowić jak to komunikować, dlatego zaczęłam od komunikowania kim jestem i czym się interesuję.

Pracując jako mentorka biznesowa wykorzystuje moje know how zdobywane od 16 lat. Talent stratega, maksymalisty i wizjonera, daje mi nieskończoną ilość pomysłów dlai moich klientów.

Jako coach systemowy i facylitator ustawień systemowych w biznesie, wiem jak wiele zależy od naszej podświadomości, bo każda nasza decyzja aż w 95% pochodzi z podświadomości, a tylko w 5 ze świadomości. Wykorzystując pracę z fenomenalnymi narzędziami pokazuję moim klientom, gdzie nieświadomie blokują swoje biznesy, dzięki czemu mogą wziąć sprawy w swoje ręce i działać.

Jako plastyk potrafię zaprojektować wizerunek marki, jej produkty, a nawet zmienić wizerunek właściciela firmy. Ten etap to prawdziwa nagroda dla wszystkich moich klientów za przejście tych dwóch pierwszych.

Nie jest łatwo komunikować coś czego jeszcze nie było. Ale przecież to ja wymyśliłam kultowe torebki z filcu z haftowanymi wycinankami łowieckimi i stworzyłam strategię marketingową, która wypromowała ten produkt. Oczywiście na początku wszyscy się zastanawiali kto to kupi, a potem mój projekt został masowo podrobiony. Moje projekty jeździły po światowych wystawach, zdobywały nagrody i godnie reprezentowały polski design na świecie. Jak wiemy podrabia się tylko najlepszych, zatem uznałam zalew bazarowych podróbek za komplement. Strateg nigdy się nie poddaje i zawsze ma plan B. Skoro już mam wydeptane ścieżki neuronowe jak wypromować coś, czego jeszcze nie było, to przecież mogę to powtórzyć. Wyzwania sprawiają mi ogromną frajdę i dlatego podjęłam się kolejnego.

Zmiana myślenia o wizerunku jest bardzo ważna. Nadal wiele osób uważa, że wizerunek to nasz wygląd zewnętrzny. Zatem jest jeszcze wiele do zrobienia. A ja chcąc promować tę ideę postanowiłam zadbać nie tylko o markę BIZNES TO CZŁOWIEK, ale również o moją markę osobistą. Bo to mój koncept, moja autorska strategia budowania marki, a moja własna energia wspiera mnie na tej drodze zawodowej.

Jestem przekonana, że Ty również masz swoje fenomenalne wrodzone talenty i fantastyczne doświadczenia zawodowe, z połączenia których mogłabyś stworzyć coś, co mogłoby zmienić rynek, na którym funkcjonujesz.

Jeśli potrzebujesz mojego wsparcia, to zapraszam Cię od rozpoczęcia swojej drogi od MasterClass Zbuduj Wizerunek z Małgo Kotlonek, w kolejnym kroku zaproszę Cię na MasterClass strategia marki (Twojej marki osobistej lub Twojej marki produktowej bądź usługowej), potem już same przyjemności – budowanie wizerunku marki i strategia marketingowa wraz z kampanią. Przez cały ten proces przeprowadzę Cię w bezpieczny sposób. Jesteś gotowa? Jeśli masz jakieś pytania napisz do mnie.

PODSUMOWUJĄC:

OPRACOWANIE STRATEGII MARKI OSOBISTEJ DAJE CI MOŻLIWOŚĆ:

  • świadomego komunikowania się ze światem,
  • realizację Twoich celów zawodowych,
  • niezależność, popatrz na Elona Muska, to jego silna marka osobista promuje dziś wszystkie jego marki,
  • głęboki rozwój, bo to głęboka analiza siebie i decyzja ile z tego kim jesteśmy pokazać światu.

Pamiętaj brak decyzji o wejściu na ścieżkę rozwoju, to też decyzja.

Małgo Kotlonek

Masterclass strategia marki orosistej, produktowej lub usługowej.

WYBIERZ SZKOLENIE DLA SIEBIE

Chcesz ze mną pracować?

Chciałabym w pierwszej kolejności poznać Twoje potrzeby i doradzić, czy jest to idealny program dla Ciebie na ten moment.Moje programy są rozwojowe zarówno dla właściciela marki, jak i dla jego biznesu. Jednak pamiętaj, że bez Twojego zaangażowania nic się nie wydarzy. Zostaw mi swój adres mailowy i wypełnij ankietę.Skontaktuję się z Tobą.