Cieszę się, że jesteś w moim procesie mentoringowym. Wchodzisz do programu, w którym strategia spotyka się z głęboką pracą nad tożsamością marki. Będziemy łączyć twarde narzędzia strategiczne z inteligencją systemową i pracą z podświadomością – tak, żeby Twoja marka była nie tylko widoczna, ale też spójna i odporna.
Cel | Efekt | Korzyści
🔴 Cel
Zbudować jednoznaczną Strategię Marki, która porządkuje ofertę, komunikację oraz wyznaczyć priorytety na najbliższe 12–24 miesiące, z uwzględnieniem wizji 3/5/10 – letniej.
🔴 Efekt
Gotowy dokument Strategii Marki (Twoja „konstytucja” marki) wraz z zarysem planu komunikacji i szczegółową mapą wdrożenia w pierwszym roku oraz zarysem działań na 3, 5 i 10 lat.
🔴 Korzyści
Wyjdziesz z klarowną propozycją wartości i precyzyjnymi komunikatami, z uporządkowaną ofertą i świadomie zaprojektowaną ścieżką klienta. Zamiast kręcić się w miejscu, zaczniesz podejmować decyzje oparte na priorytetach, a jasne kryteria „co robię / czego nie robię” pozwolą Ci oszczędzić czas, budżet i energię.
Jak będziemy pracować?
Naszym głównym narzędziem pracy będzie platforma Asana.com. Jest to platforma do prowadzenia projektów, w której celowo umieściłam mój autorski proces coachingowy, gdyż w trakcie tego programu nauczysz się dodatkowo podstawowej obsługi Asany. Dzięki temu będziesz lepiej zarządzać swoimi projektami i zadaniami w biznesie.
🔴 Jeśli nie masz konta w Asanie – ZAREJESTRUJ SIĘ (koniecznie na adres, który podałaś/eś w umowie).
W Asanie znajdziesz
→ Moduł KONTRAKT MENTOR-MENTEE
Tu znajdują się zasady współpracy, odpowiedzialności i kwestie organizacyjne, ale również rozpisane definicje i role Mentora i Mentee.
→ Moduł od 1 do 7
Tu znajdziesz proces coachingowy. Są to pytania otwierające do każdego naszego spotkania 1:1. Nowy zestaw pytań będziesz dostawać po każdym spotkaniu grupowym. Należy na nie od powiedzieć przed spotkaniem strategicznym z Małgo Kotlonek.
WAŻNE: odpowiadaj na pytania w jednym dokumencie: IMIĘ NAZWISKO – Strategia Marki (Google Doc/Word). Link do dokumentu wklej we wskazanym miejscu w Asanie z uprawnieniami do edycji.
Dlaczego tak? Pytania są ułożone tak, aby prowadzić Cię od fundamentu do komunikacji, redukować dysonans decyzyjny i jednocześnie budować spójny, ciągły tekst strategii – bez “kopiuj‑wklej”, bez chaosu.
→ Moduł SPOTKANIE PODSUMOWUJĄCE – PREZENTACJA STRATEGII MARKI
Każdy lider powinien umieć przekazać strategię zespołowi. W tym module znajdziesz instrukcję przygotowania krótkiej prezentacji strategicznej i checklistę do ostatniego spotkania (pierwsza, bezpieczna próba przed pokazaniem jej światu).
Rytm pracy
🔴 To będą bardzo ważne i intensywne dwa miesiące w Twoim życiu, dlatego warto je dobrze zaplanować. Jak to zrobić?
→ Spotkania grupowe (Live/Q&A): pracujemy wieczorami. W dniu spotkania nie przeciążaj kalendarza – przyjmiesz nową porcję wiedzy; Twój umysł potrzebuje miejsca.
→ Praca z Asaną: po każdym live dostajesz zestaw pytań do modułu.
- Przeczytaj wszystkie pytania bez odpowiadania.
- Zrób 10–15 min spacer.
- Rozpisz pracę na 2–3 okna focusu (60–90 min). Te odpowiedzi przygotowują Cię do pracy strategicznej 1:1 z Małgo Kotlonek.
→ Spotkania Mastermind: grupa jest Twoim lustrem i akceleratorem. Umawiajcie się tak często, jak potrzebujecie. Proś o burzę mózgów i feedback.
→ Spotkanie 1:1 z Małgo Kotlonek:
- Format (60 min): 10 min. status i decyzje z ostatniego tygodnia → 40 min praca strategiczna (case, mapa oferty, komunikaty, archetyp) → 5–10 min. podsumowanie, decyzje, następne kroki.
- Przygotowanie: aktualny link do dokumentu strategii, max 3 pytania priorytetowe, dane/ekrany (oferta, strona, social), jeśli są potrzebne.
- Wynik: konkretne decyzje + krótkie zadanie wdrożeniowe w Asanie.
Kamienie milowe
🔴 Tydzień 1–2: Fundament – Twoje zasoby i potrzeby, sens istnienia marki, propozycja wartości, grupa docelowa.
🔴 Tydzień 3–4: Archetyp i osobowość – ton, estetyka, granice.
🔴 Tydzień 5–6: Architektura oferty i ścieżka klienta.
🔴 Tydzień 7: Komunikaty kluczowe i szkielet komunikacji.
🔴 Tydzień 8: Finalizacja Dokumentu Strategii Marki + rekomendacje wdrożeniowe.
Jak wyciągnąć maksimum z programu
- Pracuj regularnie nad pytaniami coachingowymi i sumiennie na nie odpowiadaj, na podstawie tych odpowiedzi powstanie Twoja strategia.
- Dokańczaj moduł przed każdym następnym, bo w tym procesie jedno logicznie wypływa z drugiego.
- Prezentuj swoje pomysły w grupie Mastermind, zadawaj pytania, proś o “burzę mózgów”, bo to przecież mogą być Twoi potencjalni klienci. Testuj komunikaty i propozycje wartości, pytaj, czego naprawdę potrzebują.
- Na spotkania z Małgo Kotlonek przychodź przygotowana/ny. Przygotuj listę pytań, wątpliwości, szkice komunikatów – to moment, żeby skorzystać z 20‑letniego doświadczenia biznesowego i perspektywy art directora.
- Gdy dostaniesz otwarty dokument strategii pracuj nad nim od razu — to będzie kompas na kolejne 10–20 lat.
Architektura programu:
🔴 Czas trwania: 8 tygodni intensywnej pracy
🔴 Składniki programu:
→ Spotkania grupowe – wprowadzenie do modułu, ćwiczenia w grupie, pytania i odpowiedzi.
→ Autorski proces coachingowy – został uszyty na miarę dla tego MasterClass. Pozwala Ci wejść głębiej w proces i budować strategię z zupełnie innego poziomu.
→ Konsultacje 1:1 z Małgo Kotlonek – pomysły na Twój biznes i wsparcie strategiczne na kluczowych etapach.
→ Mastermind – praca w małej grupie ukierunkowana na systematyczną realizację programu i feedback.
→ Szkolenie z Archetypów Marki – dobór i kalibracja archetypu w Twoim kontekście biznesowym.
→ Grupa na Whatt’s up – wsparcie dla Ciebie każdego dnia. Jesteśmy w tym procesie razem!
→ Warsztaty stacjonarne – mapowanie Twojego systemu. Sprawdzamy co wspiera, co blokuje i ustawiamy najlepsze możliwe rozwiązanie.
🔴 Efekt końcowy: Finalny Dokument Strategii Marki (Twoja „konstytucja” marki) + zarys planu komunikacji.
Terminy spotkań:
1. Spotkanie na zoom 01.10, godz. 18-21 – Ja i moje doświadczenia
2. Spotkanie na zoom 09.10, godz. 18-20 – Tożsamość marki
3. Spotkanie na zoom 28.10, godz. 18-20 – Archetypy
4. Spotkanie na zoom 04.11, godz. 18-20 – Klienci / badanie rynku
5. Spotkanie na zoom 18.11, godz. 18-21 – Wizerunek marki
6. Spotkanie na zoom 27.11, godz. 18-21 – Narodziny Marki
🔴 Polityka nieobecności
Jeśli nie możesz być na spotkaniu grupowym – poinformuj mnie wcześniej. Spotkanie zostanie nagrane i udostępnione Ci do nadrobienia materiału. Nagranie jest udostępniane w umówionym (określonym czasie). Wybierasz przedział 2 lub 3-godzinny (w zależności od spotkania) i oglądasz je tak, jakbyś brał/a udział w spotkaniu (bez rozpraszaczy).