DWUMIESIĘCZNY PROGRAM Z MAŁGO KOTLONEK
ZBUDUJ CHARYZMATYCZNĄ
MARKĘ!
Dziś jeśli nie jesteś marką, to jesteś towarem, a w takiej sytuacji możesz konkurować tylko ceną. Jeśli chcesz budować marżę, możesz to zrobić tylko poprzez posiadanie marki. Niezbędne będzie zbudowanie strategii marki i wizerunku, po to, żeby zaznaczyć swoją obecność na rynku.
10 edycja MasterClass rusza 7 stycznia 2025 r.
Czy czujesz, że:
- Ciężko Ci pozyskać i utrzymać klienta, o którym naprawdę marzysz?
- Masz wysokiej jakości produkt lub usługę, mimo to musisz konkurować ceną i nie ma w Tobie na to zgody?
- Nie masz zdefiniowanych misji, wizji i wartości marki?
- Twojej marce brakuje spójności w wizerunku i komunikacji?
- Twoja marka nie ma przewagi konkurencyjnej?
- Twoja marka nie ma sprecyzowanej ścieżki na następne lata?
CZYM JEST MARKA?
Marka to nie logo, marka to nie produkt czy opakowanie, marka to to, co klienci myślą o danej firmie lub produkcie.
To emocjonalne wrażenia i skojarzenia Twojego klienta lub odbiorcy. Te skojarzenia oparte są na ich doświadczeniach związanych z twoim produktem, usługami czy komunikacją. Większość przedsiębiorców pozostawia ten temat bez opieki, bo nie zdaje sobie sprawy, że mamy wpływ na to jak odbierają nas klienci.
DWA MIESIĄCE PRACY
ZBUDUJ ZE MNĄ
CHARYZMATYCZNĄ MARKĘ!
Tworzenie marek to mój naturalny talent, dzięki któremu mając zaledwie 26 lat stworzyłam markę GOSHICO, która skradła serca setki tysięcy kobiet w Polsce i za granicą. Jestem praktykiem, strategiem i plastykiem, przeszłam przez wszystkie szczeble w swojej własnej marce i zdobywając doświadczenie, na którym oparłam moje programy rozwoju biznesu dla przedsiębiorców i liderów.
Co otrzymasz?
Przyszłość tego świata należny do tych, którzy myślą inaczej!
Tam gdzie pojawia się nisza, tam pojawia się Małgo Kotlonek.
5
KONSULTACJI
Z MAŁGO KOTLONEK
Mam dar widzenia tego, co dla innych jest niezauważalne. Łączę to co oczywiste w nieoczywisty sposób. W biznesie liczy się kreatywność i umiejętność odróżnienia się od innych. Wiem, przetestowałam to na własnych biznesach.
Dziś wspieram przedsiębiorców i liderów w kreowaniu ich biznesów. Dzięki mojemu doradztwu mają silną przewagę konkurencyjną.
W ramach MasterClass będziesz pracować ze mną nad strategią swojej marki. Możesz liczyć wtedy nie tylko na moje doradztwo, ale możesz również skorzystać z każdego pomysłu dla Twojej marki, którym podzielę się z Tobą w czasie naszych spotkań.
2
MIESIĄCE PROCESU
COACHINGOWEGO
Tworzenie strategii wymaga czasu, tworzenie autentycznej strategii marki opartej na wrodzonych talentach właściciela wymaga procesu, dzięki któremu zagłębisz się w siebie i Twoja rolę lidera we własnym biznesie.
Ułatwi Ci to mój autorski proces coachingowy, który napisałam specjalnie do tego MasterClass i umieściłam na wygodnej do obsługi platformie. Doda Twojej pracy porządku i harmonii, która jest niezwykle ważna w budowaniu strategi.
To przecież plan na kolejne lata Twojego biznesu, a zatem też Twojego życia. Dzięki niemu stworzysz i utrwalisz nowe ściezki neuronowe.
15
GODZIN PRACY
W GRUPIE
Papier przyjmie wszystko, ale rzeczywistość już nie. Dzięki pracy grupowej na spotkaniach Mastermind dokonasz analizy swoich pomysłów, opracujesz swoje "za" i "przeciw", dziięki którym Twoja strategia stanie się jeszcze bardziej realna i praktyczna.
Nie ma przypadków, osoby które pojawią się z Tobą w grupie staną na Twojej drodze z jakiegoś powodu. Znalezienie się w grupie przedsiębiorców, którzy tak jak Ty chcą wznieść swój biznes na wyższy poziom świadomości doda Ci skrzydeł. Z mojej obserwacji wszystkie grupy na moich MasterClass dodają magii całemu procesowi, nawiązują się przyjaźnie biznesowe, a praca nad każdym etapem strategii staje się prostsza.
+
SZKOLENIE
Z ARCHETYPÓW
Wybór archetypu jest niezwykle trudny i jednocześnie kluczowy w budowaniu tożsamości marki. Wiele osób robi sobie testy i tak naprawdę nie rozumie skąd wziął się wynik. Nad Archetypem należy pracować głęboko.
Ułożyłam własny, wnikliwy proces pracy z wyborem Archetypu marki. Całe szkolenie ozdobiłam własnoręcznie wykonanymi grafikami, które pobudzają wyobraźnię i wskazują kierunek.
Archetypy marki to zestaw uniwersalnych wzorców, symboli i motywów, które występują w ludzkim doświadczeniu i kulturze od czasów prehistorycznych. Pomagają one w kreowaniu wizerunku i znaczenia dla marki.
1
DOKUMENT
STRATEGII MARKI
Ten dwumiesięczny proces tworzenia strategii marki zakończysz z 28-stronnicowym dokumentem zawierającym Twoją strategię.
Wszystko co się w nim znajdzie będzie doskonałym fundamentem, na którym oprzesz swoją strategię marketingową i inne strategie w swoim biznesie, np. strategię sprzedaży.
Nie byłoby mozliwości wypełnić samemu ten dokument, gdyby nie mój autorski proces coachingowy, który przygotowałam specjalnie do tego MasterClass. Pamiętaj, ze papier przyjmie wszystko, ale rzeczywistość już nie. Wiem to, bo moja pierwszą markę prowadziłam 15 lat. Dobra strategia nigdy Cię nie zawiedzie i będzie wspaniałym kompasem dla Twoich działań.
Jeśli nie jesteś marką,jesteś towarem.
a wtedy konkurujesz ceną.
W przypadku braku jakichkolwiek czynników wyróżniających Twój biznes
jedynym wyróżnikiem staje się cena i tylko niską ceną
możesz pozyskiwać klientów.
Małgo Kotlonek
JAK ODMIENIĆ SWOJE
ŻYCIE ZAWODOWE?
Marka to kluczowy element strategii biznesowej, a jej budowanie powinno być priorytetem dla każdej firmy, która chce odnieść sukces na rynku.
Uszyta na miarę strategia, będzie kompasem dla Twojego biznesu, a kropką nad „i” będzie wizerunek Twojej marki, czyli odpowiednio dobrane kolory, fonty, elementy graficzne i charakterystyczne logo. To pomoże Ci odnieść sukces, szczególnie jeśli chcesz tworzyć markę premium.
MODUŁY
Dobra strategia wymaga skupienia się na wielu obszarach, szczegółowa
analiza każdego z nich doprowadzi Cię do najlepszych odpowiedzi:
1
JA I MOJE DOŚWIADCZENIA
To my jesteśmy filarem i siłą napędową dla naszych biznesów. Jako coach systemowy i facylitator ustawień systemowych w biznesie, bardzo dobrze wiem, że system z jakiego pochodzimy ma największy wpływ na nasze nieświadome decyzje.
Moduł pierwszy mógłby stać się osobnym szkoleniem rozwojowym dla każdego lidera. Uważam go za integralną część mojego autorskiego programu tworzenia charyzmatycznej marki.
Spotkanie grupowe on-line 07.01.2025, godz. 18-21.
2
TOŻSAMOŚĆ MARKI
Marka to sztuczny twór, ale marki, które tworzę z moimi klientami mają duszę. Moje podejście do tworzenia marki jest nowatorskie, ale również skuteczne. Tą samą metodą tworzyłam swoją pierwszą markę przez 15 lat.
Autentyczna marka oparta na dobrej strategii wytrzyma zmiany gospodarcze na rynku, oprze się zmieniającym się trendom i zachowa spójność przez lata. Dzięki temu klienci będą czuli, że mogą liczyć na Twoją markę.
Spotkanie grupowe on-line 16.01.2025, godz. 18-20. Spotkanie 1:1 z Małgo Kotlonek umawiasz przez Calendly.
3
MOI KLIENCI
Biznes zakładamy po to, żeby służyć klientowi usługą lub produktem. Ale nie możemy zapominać o Twoim komforcie, dlatego głęboka praca nad idealnym dla Ciebie klientem, zaowocuje komunikacją, która takiego klienta przyciągnie.
Moje marki są dowodem na to, że moja autorska metoda naprawdę działa. Chcesz pracować z lekkości? Przyciągnij do siebie klienta, który wyznaje te same wartości.
Spotkanie grupowe on-line 28.01.2025, godz. 18-20. Spotkanie 1:1 z Małgo Kotlonek umawiasz przez Calendly.
4
BADANIE RYNKU
Moja teoria jest taka, że zamiast badać poprzez neuromarketing ludzką podświadomość, po to żeby manipulować sprzedażą, powinniśmy zajrzeć w swoją podświadomość i budować autentyczne marki. Takie biznesy prowadzi się lekko, przyciąga się odpowiednich klientów. Bo tak naprawdę konkurencja nie istnieje, ludzie przyciągają się na zasadzie fal radiowych.
Badanie rynku warto zrobić nie po to żeby z kimś się ścigać, a już na pewno nie po to żeby go podrabiać. Badanie rynku pokaże Ci na co równocześnie patrzy Twój klient, jakie trendy zdominowały go i pomoże Ci umieścić się w odpowiednim miejscu na mapie marek, które oferują podobne produkty lub usługi.
Spotkanie grupowe on-line 06.02.2026, godz. 18-20. Spotkanie 1:1 z Małgo Kotlonek umawiasz przez Calendly.
5
WIZERUNEK MARKI
Biznes zakładamy po to, żeby służyć klientowi usługą lub produktem. Ale nie możemy zapominać o Twoim komforcie, dlatego głęboka praca nad idealnym dla Ciebie klientem, zaowocuje komunikacją, która takiego klienta przyciągnie.
Moje marki są dowodem na to, że moja autorska metoda naprawdę działa. Chcesz pracować z lekkością? Przyciągnij do siebie klienta, który wyznaje te same wartości.
Spotkanie grupowe on-line 18.02.2025, godz. 18-21. Spotkanie 1:1 z Małgo Kotlonek umawiasz przez Calendly.
6
MARKA ZORIENTOWANA NA ZYSK
Biznesy zakładasz po to żeby zarabiał, w przeciwnym przypadku jest to przestrzeń do przezywania emocji. Dobrze skrojona strategia jest zorientowana w szczególności na zaspokojenie potrzeb klienta, a to przecież klient zostawia pieniądze w Twoim biznesie i to czy tak będzie decyduje o tym, czy będziesz mieć zysk.
Ale jest wiele czynników, które mogą wpływać na Twoje zyski w biznesie. Jako facylitator ustawień systemowych w biznesie chętnie podzielę się z Tobą moimi obserwacjami zdobytymi na sali warsztatowej z moimi klientami biznesowymi.
Spotkanie grupowe on-line 27.02.2025, godz. 18-21.
ARCHETYP MARKI
Daj duszę
SWOJEJ MARCE!
Wybranie archetypu marki, to jeden z kluczowych i najtrudniejszych elementów tworzenia autentycznej marki. Jest on częścią tożsamości marki oraz determinuje sposób, w jaki marka będzie komunikować się ze światem i swoim klientem.
W ramach tego MasterClass, dostaniesz dostęp do osobnego szkolenia dotyczącego archetypów marki. Oprócz tego dzięki pracy z podświadomością sprawdzisz, który archetyp jest tak naprawdę Twój - Magik, Władca czy Opiekun. Jest ich aż 12, pomogę Ci wybrać idealny dla Ciebie archetyp.
Moduł o Archetypach
jest jak niezwykła podróż
w głąb siebie!
Niezwykłym doświadczeniem był etap wyboru archetypu marki. Całkowicie odpłynęłam wsłuchując się w to jak Małgo w nagraniu na platformie BIZNES TO CZŁOWIEK opisuje każdy z archetypów i to jak moje ciało reagowało na te słowa. Małgo powiedziała "sprawdzajcie co z Wami zarezonuje" i to się sprawdziło.
Nie zdawałam sobie sprawy, że wybór archetypu może być tak głębokim i odkrywczym procesem. Wystarczy, że dasz się poprowadzić, a Twoje własne odpowiedzi kierują Cię do tego, co zgodne i najlepsze dla Ciebie.
Ewa Załęska Radca prawny
PRACA Z PASJĄ
Biznes na wyższym
POZIOMIE
ŚWIADOMOŚCI!
Urodziłam się po to, żeby upiększać ten świat. Jestem strategiem, ale przede wszystkim plastykiem. Dzięki mojej wrażliwości i prawopółkulowym sposobie myślenia, osiągam swoje cele szybko i skutecznie. Biznes jest dla mnie polem do trenowania moich wrodzonych talentów, bo BIZNEST TO CZŁOWIEK! Moja kreatywność wykracza poza szablonowy sposób tworzenia marek. Pamiętaj, kto ma strategię, ten rozdaje karty.
Przyciągaj klientów
W POLU KWANTOWYM!
- Zdobądź narzędzia i wiedzę potrzebną do zbudowania autentycznego obrazu Twojej marki, który będzie wspierał Twoje cele zawodowe i biznesowe.
- Stwórz strategię marki, która stanie się drogowskazem dla Twojego biznesu na następnych kilkanaście lat.
- Nawiąż autentyczne i zdrowe relacje ze swoimi klientami, które będą wspierały rozwój Twojego biznesu i zaspokajały potrzeby Twojego wymarzonego klienta.
Dlaczego warto?
Ten MasterClass to takie „rozprawienie” się ze sobą i koniec udawania, że coś się niby strategicznie robi. To było dla mnie takie „rozebranie” się do naga ze wszystkiego co było za małe, za duże, podobało się innym, a nie mnie itd. Najważniejsze było odpowiedzenie sobie szczerze na pytanie "Co ja chce?". Nie dziś i jutro, ale na dłuższą metę. Tak dogłębnie. Ten proces mentoringowy do tego zmusza, ale też grupa, z którą się to robi. Jak ta „niewygodna” faza się skończy, strategia marki wypływa sama z siebie. A później człowiek nie może uwierzyć, ze tyle w nim potencjału. I chyba nie ma bardziej lub mniej odpowiedniego momentu na ten MasterClass. Bo mimo, że robiłam go w czasie wychodzenia z pracy na etacie, z bardzo odpowiedzialnej pozycji i nie mając swojej firmy itd., to pokazał mi JAK zaplanować tą NOWĄ przyszłość. Był drogowskazem w ostatnich miesiącach. Najchętniej powtórzyłabym to teraz - kiedy zaczynam przygodę „z bycia na swoim”. O tym jak profesjonalnie Małgo zrobiła ten MasterClass i ile z siebie dawała nie muszę extra pisać. Wiemy jak profesjonalna jest Małgo!
Malwina Blaurock CEO Blaurck Consulting
www.blaurock-consulting.eu
Dlaczego warto?
Bez strategii marki nie udałoby mi się dobrać treści i pomysłu na kontent kampanii. Praca z Małgo nad moją strategią pomogła mi przeprogramować mój proces myślenia o potrzebach klienta. Miałam dość skostniałe podejście z racji zawodu i relacji lekarz-pacjent w gabinecie. Bez strategii marki podejrzewam, że miałabym duży problem z marketingiem. To jak jazda w nowym terenie, ale bez GPS.
Uważam, że MasterClass Wizerunek to basic, MasterClass Strategia Marki high school, a napisane kampanii z Małgo Kotlonek to studia! Wizerunek zajął się mną, strategia zajęła się moim postrzeganiem marki, wybraniem klienta i zrozumieniem POTRZEB klienta, kampania łączy w całośc i wprowadza to w czyn.
dr nauk medycznych Joanna Ludwikowska
www.drjoanka.pl
Dlaczego warto?
Dla każdego eksperta, lidera czy przedsiębiorcy bez wątpienia strategia marki jest konieczna. To jest nawigacja, żeby dojść do celu, ale również wytyczyć go sobie. Bez strategii marki, swojej misji i wizji można zabłądzić i wtedy żadne marketingowe, nawet najlepsze działanie nie pomogą, bo zamiast w Londynie obudzimy w się w Lądku Zdrój.
Małgorzata Szum Radca Prawny Black Gold
Dlaczego warto?
Małgo jest osobą niezwykłą. Już po pierwszej sesji otworzyłam się na nową wersję siebie i swojej marki. Wiedziałam gdzie są moje blokady i które przekonania nie pozwalają mi być szczęśliwą w biznesie. Małgo prowadziła mnie przez cały proces zmian w tak piękny sposób, że dziś po 7 tyg. czuję że moje życie zmieniło się na wielu płaszczyznach. Niezwykłe doświadczenie, łzy wzruszenia i ogrom radości. Teraz już wiem jak powinna wyglądać zdrowa relacja z samą sobą. Jestem wdzięczna, że mogę rozwijać się pod okiem Małgo, która stała się bardzo ważną osobą w moim życiu. Dziękuje!
Katarzyna Kołodziejczyk Założycielka SHAMOA
Dlaczego warto?
Masterclass Strategia Marki to misja, wizja, obietnica, którą dziś po głębokiej pracy mogę ofiarować klientom. To nie jest program to rzeczywistość, to układanka, która wprowadziła mnie na właściwą drogę zawodową i duchową. Pozwoliła mi rozprawić się z przeszłością i poznać siebie i swoje potrzeby na nowo. W czasie trwania tego procesu mentoringowego zaplanowałam swoją przyszłość. Droga nie była łatwa, wręcz wyboista, a czasem urwista... Jednak czułam się na niej bardzo zaopiekowana przez Małgo Kotlonek. Bezpiecznie otworzyłam się na nowe.
Dora Hryniewicz marka osobista
"Budowanie marki to inwestycja
w przyszłość. Nie martw się o szybki
zwrot z inwestycji, martw się
o długoterminowe wpływy."
Anna Wintour, redaktor naczelna Vogue
MAŁGO KOTLONEK
Tworzę biznesy na wyższym poziomie świadomości.