Strefy wpływu marki

Gratulacje!

Twoje odpowiedzi właśnie zostały zapisane i… jesteśmy o krok od odkrycia strategicznej strefy wpływu Twojej marki. Za chwilę na Twoją skrzynkę e-mail wyślę spersonalizowaną interpretację wyniku.

Sprawdź teraz swoją skrzynkę 📩 (czasem też folder SPAM lub „Oferty”), tam znajdziesz wynik testu i pierwszą wiadomość ode mnie.

Małgo Kotlonek

Test "Strefy wpływu marki".

Czy przyszedł czas na własny biznes? A może już prowadzisz swoją firmę i chcesz sprawdzić, jakie są Twoje mocne strony i gdzie warto się rozwijać?

Ten test przedsiębiorczości to narzędzie, które pomoże Ci odkryć, co mówi o Tobie Twój biznesowy potencjał.

Pytanie 1: Co jest dla Ciebie najważniejsze, gdy zaczynasz nowy projekt?

Pytanie 2: Kiedy mówisz o swoim biznesie, chcesz żeby ludzie poczuli:

Pytanie 3: Najbardziej motywuje Cię:

Pytanie 4: Twoi klienci mówią, że:

Pytanie 5: Gdyby Twoja marka była miejscem, byłaby:

Pytanie 6: Co sprawia, że ludzie wracają do Ciebie?

Pytanie 7: Jaką wartość cenisz najbardziej w pracy?

Pytanie 8: Co odróżnia Cię od innych?

Pytanie 9: Co jest dla Ciebie największym komplementem?

Pytanie 10: Twoje wewnętrzne motto to:

Pytanie 11: Czym dla Ciebie jest sukces?

Pytanie 12: Kiedy tworzysz markę, chcesz:

Pytanie 13: Co Cię boli, gdy patrzysz na innych przedsiębiorców?

Pytanie 14: Co chcesz po sobie zostawić?

Pytanie 15: Twoi idealni klienci to ludzie, którzy:

Pytanie 16: Co by Cię najbardziej ucieszyło jako efekt Twojej pracy?

Pytanie 17: Jaka jest Twoja rola w świecie?

Pytanie 18: Co robisz, gdy klient utknie?

Pytanie 19: Kiedy naprawdę czujesz się "na swoim miejscu"?

Pytanie 20: Co w Twojej marce powinno być widoczne na pierwszy rzut oka?

Pytanie 21: Co najczęściej inspiruje Cię do działania?

Pytanie 22: Gdyby Twoja marka była symbolem, byłaby:

Pytanie 23: Co napędza Twoją codzienną pracę?

Pytanie 24: Kiedy klient kończy z Tobą współpracę, chcesz, żeby powiedział:

Pytanie 25: Jaką przestrzeń tworzysz dla swoich klientów?

Pytanie 26: Co czujesz, gdy widzisz efekty swojej pracy?

Pytanie 27: Co jest Twoim największym talentem w pracy z ludźmi?

Pytanie 28: Gdyby Twoja marka była kolorem, byłaby:

Pytanie 29: Co często słyszysz od klientów?

Pytanie 30: Jaki wpływ chcesz mieć na świat?

Gratuluję Ci wykonania testu. Twój wynik zostanie wysłany drogą mailową. Zostaw swój adres, pod który wyślę Ci wszystkie informacje.

Chcesz ze mną pracować?

Chciałabym w pierwszej kolejności poznać Twoje potrzeby i doradzić, czy jest to idealny program dla Ciebie na ten moment. Moje programy są rozwojowe zarówno dla właściciela marki, jak i dla jego biznesu. Jednak pamiętaj, że bez Twojego zaangażowania nic się nie wydarzy. Zostaw mi swój adres mailowy i wypełnij ankietę. Skontaktuję się z Tobą.