Mapa świadomości w biznesie

Poziom Log Podejście do marki i biznesu Podejście do klienta
Pokój ⬆︎ 600 Tworzenie marki w całkowitej harmonii ze sobą, działanie na poziomie głębokiego spokoju, realizacja najwyższych wartości. „Daję klientom poczucie spełnienia i głębokiej harmonii.”
Radość ⬆︎ 540 Marka tworzona z lekkością i entuzjazmem, pełna pozytywnej energii i inspiracji. „Każde spotkanie z klientem jest źródłem prawdziwej radości.”
Miłość ⬆︎ 500 Biznes oparty na empatii i szczerej trosce o dobro klientów, marka budująca prawdziwe relacje. „Moi klienci wiedzą, że naprawdę zależy mi na ich szczęściu i sukcesie.”
Rozsądek ⬆︎ 400 Świadome, logiczne działania, oparte na przemyślanej strategii i głębokim zrozumieniu rynku. „Podejmuję mądre decyzje, bo znam potrzeby klientów i rynku.”
Akceptacja ⬆︎ 350 Otwartość na zmiany i feedback, rozwój marki przez naukę na błędach i elastyczność. „Każda opinia klienta pomaga mi rozwijać moją markę i usprawniać ofertę.”
Ochota ⬆︎ 310 Dynamiczne, proaktywne podejście do działania, entuzjazm wprowadzania nowych pomysłów. „Uwielbiam testować nowe rozwiązania i obserwować reakcje klientów.”
Neutralność ⬆︎ 250 Stabilność, konsekwencja i regularność w prowadzeniu biznesu, obiektywna ocena sytuacji. „Klienci dostają dokładnie to, co im obiecuję - wszystko działa sprawnie.”
Odwaga ⬆︎ 200 Podejmowanie ryzyka, wprowadzanie innowacji i gotowość do pokonywania przeszkód. „Jestem gotowa/gotów spróbować nowych rozwiązań, nawet jeśli nie jestem pewna/y efektów.”
Duma ⬇︎ 175 Chęć udowadniania wyższości swojej marki, potrzeba ciągłego porównywania się z konkurencją. „Pokażę wszystkim, że moja marka jest najlepsza, a inni niech zazdroszczą.”
Złość ⬇︎ 150 Frustracja i pretensje wobec klientów i rynku, agresywne podejście w biznesie. „Klienci mnie nie rozumieją, wszystko zawsze jest na mojej głowie.”
Pożądanie ⬇︎ 125 Nastawienie na szybkie zyski, pogoń za uznaniem, marka budowana na ciągłej potrzebie aprobaty. „Zrobię wszystko, żeby mieć więcej klientów niż konkurencja.”
Strach ⬇︎ 100 Unikanie ryzyka i zmian, pasywność w działaniach marki ze względu na lęk przed porażką. „Nie podejmę działań, które mogłyby zaszkodzić mojej reputacji.”
Żal ⬇︎ 75 Brak poczucia wartości, skupienie na brakach i porównywaniu się z konkurencją, stagnacja. „Gdybym miała takie możliwości jak inni, mój biznes wyglądałby inaczej.”
Apatia ⬇︎ 50 Całkowita rezygnacja, brak inicjatywy, pasywność w działaniach biznesowych. „Nie ma sensu cokolwiek robić, bo i tak nic się nie zmieni.”
Wina ⬇︎ 30 Obwinianie siebie za błędy, stagnacja przez poczucie winy wobec klientów i siebie. „Już raz zawiodłam klientów, więc nie zasługuję na ich zaufanie.”
Wstyd ⬇︎ 20 Ukrywanie swojej marki, brak działań marketingowych, izolacja ze strachu przed oceną. „Nie pokażę światu swojej marki, boję się ośmieszenia i odrzucenia.”

Chcesz ze mną pracować?

Chciałabym w pierwszej kolejności poznać Twoje potrzeby i doradzić, czy jest to idealny program dla Ciebie na ten moment. Moje programy są rozwojowe zarówno dla właściciela marki, jak i dla jego biznesu. Jednak pamiętaj, że bez Twojego zaangażowania nic się nie wydarzy. Zostaw mi swój adres mailowy i wypełnij ankietę. Skontaktuję się z Tobą.