Pokój |
⬆︎ 600 |
Tworzenie marki w całkowitej harmonii ze sobą, działanie na poziomie głębokiego spokoju, realizacja najwyższych wartości. |
„Daję klientom poczucie spełnienia i głębokiej harmonii.” |
Radość |
⬆︎ 540 |
Marka tworzona z lekkością i entuzjazmem, pełna pozytywnej energii i inspiracji. |
„Każde spotkanie z klientem jest źródłem prawdziwej radości.” |
Miłość |
⬆︎ 500 |
Biznes oparty na empatii i szczerej trosce o dobro klientów, marka budująca prawdziwe relacje. |
„Moi klienci wiedzą, że naprawdę zależy mi na ich szczęściu i sukcesie.” |
Rozsądek |
⬆︎ 400 |
Świadome, logiczne działania, oparte na przemyślanej strategii i głębokim zrozumieniu rynku. |
„Podejmuję mądre decyzje, bo znam potrzeby klientów i rynku.” |
Akceptacja |
⬆︎ 350 |
Otwartość na zmiany i feedback, rozwój marki przez naukę na błędach i elastyczność. |
„Każda opinia klienta pomaga mi rozwijać moją markę i usprawniać ofertę.” |
Ochota |
⬆︎ 310 |
Dynamiczne, proaktywne podejście do działania, entuzjazm wprowadzania nowych pomysłów. |
„Uwielbiam testować nowe rozwiązania i obserwować reakcje klientów.” |
Neutralność |
⬆︎ 250 |
Stabilność, konsekwencja i regularność w prowadzeniu biznesu, obiektywna ocena sytuacji. |
„Klienci dostają dokładnie to, co im obiecuję - wszystko działa sprawnie.” |
Odwaga |
⬆︎ 200 |
Podejmowanie ryzyka, wprowadzanie innowacji i gotowość do pokonywania przeszkód. |
„Jestem gotowa/gotów spróbować nowych rozwiązań, nawet jeśli nie jestem pewna/y efektów.” |
Duma |
⬇︎ 175 |
Chęć udowadniania wyższości swojej marki, potrzeba ciągłego porównywania się z konkurencją. |
„Pokażę wszystkim, że moja marka jest najlepsza, a inni niech zazdroszczą.” |
Złość |
⬇︎ 150 |
Frustracja i pretensje wobec klientów i rynku, agresywne podejście w biznesie. |
„Klienci mnie nie rozumieją, wszystko zawsze jest na mojej głowie.” |
Pożądanie |
⬇︎ 125 |
Nastawienie na szybkie zyski, pogoń za uznaniem, marka budowana na ciągłej potrzebie aprobaty. |
„Zrobię wszystko, żeby mieć więcej klientów niż konkurencja.” |
Strach |
⬇︎ 100 |
Unikanie ryzyka i zmian, pasywność w działaniach marki ze względu na lęk przed porażką. |
„Nie podejmę działań, które mogłyby zaszkodzić mojej reputacji.” |
Żal |
⬇︎ 75 |
Brak poczucia wartości, skupienie na brakach i porównywaniu się z konkurencją, stagnacja. |
„Gdybym miała takie możliwości jak inni, mój biznes wyglądałby inaczej.” |
Apatia |
⬇︎ 50 |
Całkowita rezygnacja, brak inicjatywy, pasywność w działaniach biznesowych. |
„Nie ma sensu cokolwiek robić, bo i tak nic się nie zmieni.” |
Wina |
⬇︎ 30 |
Obwinianie siebie za błędy, stagnacja przez poczucie winy wobec klientów i siebie. |
„Już raz zawiodłam klientów, więc nie zasługuję na ich zaufanie.” |
Wstyd |
⬇︎ 20 |
Ukrywanie swojej marki, brak działań marketingowych, izolacja ze strachu przed oceną. |
„Nie pokażę światu swojej marki, boję się ośmieszenia i odrzucenia.” |